سفارش موشن گرافیک ارزان ⭐️ تک تیزر ⭐️

سرویس ها

مدیریت پیج اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی

مدیریت پیج اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی مانند روبیکا، ایتا، تلگرام و… نیازمند تجربه و تخصص در زمینه طراحی و تبلیغات می باشد. اگر به دنبال بازدهی عالی و یک فروش هیجان انگیز از طریق شبکه های اجتماعی کسب و کار خود هستید پیشنهاد میکنم خدمات مدیریت صفر تا صد تک تیزر را از دست ندهید.

در تک تیزر خدماتی همچون طراحی پست و استوری به سبک های مختلف ثابت و انیمیشنی، طراحی موشن استوری و موشن پست، طراحی قالب پیج (عکس پروفایل و قالب استوری ، پست و هایلایت)، مشاوره تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی و مدیریت کامل پیج ها را ارائه می دهیم. تمام تلاش ما ارائه بهترین خدمات در مدت زمان کوتاه و با کیفیت عالی می باشد.

تجریبه چندین ساله تیم مارکتینگ تک تیزر نیز می تواند به شما در انتخاب بهترین محتوای تبلیغاتی و هدفمند ترین محل جهت تبلیغات کمک کند. در مشاوره های تبلیغاتی شما را راهنمایی می کنیم تا کنترل ویژه ای بر بودجه تبلیغاتی خود داشته باشید و با خیال آسوده کسب و کارتان را گسترش دهید.

اگر قصد دارید به طور ویژه در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید پیشنهاد می کنیم حتما پیش از هر اقدامی، از مشاورین خبره تک تیزر مشاوره بگیرید. همچنین می توانید در بلاگ تک تیزر مطالب مفیدی در زمینه مدیریت شبکه های اجتماعی مطالعه نمایید.

مدیریت شبکه های اجتماعی ایرانی و خارجی
فرم درخواست مشاوره

پر کردن موارد ستاره دار فرم جهت ثبت درخواست الزامی می باشد.

کیفیت را از نمونه کارهای ما بسنجید!
نمونه کارهای مدیریت شبکه های اجتماعی
مشاهده نمونه کارهای بیشتر در شبکه های اجتماعی
لیست خدمات و قیمت مدیریت اینستاگرام

تعرفه خدمات شبکه های اجتماعی

پکیج طراحی پست و استوری
تعرفه: ۶,۷۹۰,۰۰۰ تومان
موشن استوری / موشن پست
تعرفه: ۳۹۰,۰۰۰ تومان
طراحی قالب پیج
تعرفه: ۸۵۰,۰۰۰ تومان
پکیج مارکتینگ (تبلیغات)
تعرفه: ۲ میلیون تومان
سوالات متداول

برای مدیریت شبکه های اجتماعی، مهارت هایی مانند آشنایی با روش های تحلیل داده، توانایی ارزیابی راندمان و همچنین توانایی در تعامل با مخاطبان و پاسخ به سوالات آنها مورد نیاز است.

برای تولید محتوای بهتر برای شبکه های اجتماعی، باید به نیازها و علایق مخاطبان توجه شود و محتوای جذاب و مفیدی را ارائه کنید. همچنین، باید از تصاویر و ویدیوهای جذاب نیز استفاده کنید.

برای تعیین بهترین زمان برای انتشار پست های شبکه های اجتماعی، باید به تحلیل داده ها و آمارهای مربوط به فعالیت مخاطبان در شبکه های اجتماعی توجه کنید. همچنین، باید به تفاوت های زمانی بین شبکه های اجتماعی مختلف نیز توجه کنید.

برای تعیین بهترین روش های تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی، باید به نیازها و علایق مخاطبان توجه کنید و با استفاده از تحلیل داده ها و آمارهای مربوط به فعالیت مخاطبان، روش های تبلیغاتی موثر و جذاب را ارائه کنید. همچنین، باید به نوع شبکه اجتماعی و نوع کسب و کار شما نیز توجه کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای